Najlepszy przewodnik po marketingu e-mailowym w Internecie

Wiele firm korzysta z marketingu e-mailowego, aby stworzyć i zbudować odnoszący sukcesy biznes.

Może to być skuteczny sposób na śledzenie klientów i informowanie ich o specjalnych ofertach, nowych produktach, a nawet o nowych i ekscytujących rzeczach dotyczących Twojej firmy, które mogą ich zainteresować. Ten artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoja kampania e-mailowa odniesie sukces.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Bądź przewidywalny w swoich e-mailach. Wyślij je zgodnie z określonym harmonogramem. Upewnij się, że wysyłasz coś co najmniej raz w miesiącu, pomoże to utrzymać zainteresowanie klientów. Jeszcze lepiej, jeśli możesz wysyłać e-maile dwa razy w tygodniu lub dwa razy w tygodniu. Sprawdź, w które dni Twoja witryna otrzymuje najlepsze odpowiedzi, a następnie wykorzystaj je jako zwykłe dni do wysyłania e-maili.Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Najlepszy przewodnik po marketingu e-mailowym w Internecie

Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry spamu, co oznacza, że ​​Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!Powinieneś wysyłać swoje e-maile jako zwykły tekst raz na jakiś czas, zamiast zawsze wysyłać je w formacie HTML.

Daje to bardziej osobisty charakter i pomaga subskrybentowi poczuć, że próbujesz się połączyć. Nie używaj go jednak zbyt często, ponieważ wtedy możesz być postrzegany jako zbyt nieprofesjonalny.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Jest to wymóg prawny, aby uzyskać czyjąś zgodę przed dodaniem jej do swojej listy mailingowej. Jeśli wyślesz niechciane wiadomości, w najlepszym razie odbiorcy zrezygnują z ich subskrypcji lub wyrzucą je, a w najgorszym zgłoszą je jako spam. Co gorsza, gdy Twój dostawca poczty e-mail zbiera tak wiele skarg dotyczących spamu na Twój temat, może Cię odciąć za nieprzestrzeganie ich zasad dotyczących spamu.Upewnij się, że Twoje e-maile zawierają odpowiednią treść, z poszanowaniem ograniczonego czasu Twoich klientów. Nie wykorzystuj ich zaufania ani nie zwracaj się do nich z oczywistymi prośbami o ich sprzedaż. Porozmawiaj w e-mailach o rozwiązaniu problemu, z którym borykają się Twoi odbiorcy, o nowym produkcie lub promocji.Pamiętaj, aby utworzyć widoczny link do anulowania subskrypcji. Niektóre e-maile kosztują, nawet jeśli są to niewielkie kwoty. Bycie uważanym za spamera jest bardzo szkodliwe dla biznesu i możesz znaleźć się na czarnej liście na niektórych stronach internetowych.Jeśli zamierzasz włączyć grafikę do swoich wiadomości e-mail, upewnij się, że wiadomości e-mail są nadal czytelne, jeśli odbiorca zdecyduje się nie wyświetlać tych grafik. Świetnym sposobem na to jest użycie znaczników ALT, aby tekst zastępczy był wyświetlany, gdy nie można wyświetlić obrazów. Dobrym pomysłem może być również umieszczenie większości zdjęć w dolnej części wiadomości e-mail.Jak już wiesz, e-mail marketing może być bardzo użytecznym sposobem interakcji z klientem. Możesz oferować specjalne oferty, nowe produkty i na bieżąco informować o wszystkich ekscytujących rzeczach dziejących się w Twojej firmie. Powyższy artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoje strategie e-mail marketingowe osiągną wszystkie te cele.