Promocja naszej firmy w internecie może przynieść bardzo wiele korzyści, warto zwrócić uwagę iż obecnie wiele osób poszukuje różnego rodzaju usług, towarów w sieci.
Coraz chętniej kupujemy w sklepach internetowych, poszukujemy niskich cen, zwracamy uwagę, iż internet jest miejscem, gdzie łatwo możemy porównać różne produkty i znaleźć najbardziej odpowiednie dla nas. Dlatego też właściciele sklepów stawiają na różnego rodzaju formy promocji, wykorzystują także pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania. Oczywiście pozycjonowanie jest łatwiejsze, jeżeli przebiega zgodnie ze starannie opracowanym planem. Warto opracować odpowiednią strategię opartą na dobrze dobranych słowach kluczowych. Dzięki temu nasza reklama będzie odpowiednio targetowana, z pewnością w ten sposób wykorzystamy najlepiej potencjał pozycjonowania. Oczywiście osoba, która wpisuje daną frazę, będzie nią zainteresowana, dlatego w przypadku sklepu internetowego możemy dobrać frazy, które będą nazwami konkretnych towarów, które oferujemy. Może to być nazwa, ale także model czy też kolor, funkcja, rozmiar.
Linki muszą być zaindeksowane!
Jeśli szybkość indeksowania nie została ustawiona ręcznie, wydajność witryny będzie miała bezpośredni wpływ na szybkość indeksowania. Narzędzia Google dla webmasterów, jak google url checker, umożliwiają zażądanie zwiększonej szybkości indeksowania. Architekturę nawigacji można ulepszyć, aby sprawdzić, czy można poprawić dostęp do większej ilości treści. Jeśli użytkownikowi trudno jest znaleźć konkretną informację, może to być również trudne dla wyszukiwarek. Upewnij się, że korzystasz z map witryn XML, z których każda zawiera tysiące stron, do których prowadzą linki z indeksu map witryn. Wystarczy przesłać indeks do odpowiednich narzędzi, a wszystkie adresy URL są przesyłane automatycznie. Upewnij się, że nie masz powielonych treści z powodu niespójnych parametrów adresu URL lub niewłaściwego użycia ukośników. Eliminując duplikaty treści, skracasz czas, jaki Google spędza na indeksowaniu czegoś, co już zindeksował. Używaj linków do powiązanych treści i linków w witrynie w swoich treściach, gdy tylko jest to możliwe.